torsdag 3 maj 2012

Lite självömkan bara

Denna graviditeten alltså... Varit sjukskriven 100% sedan november 2011 bebisen beräknas komma 5/6-12 så det är ett tag. Trodde inte, i min vildaste fantasi, att jag skulle drabbas av dessa svåra foglossningar så tidigt. Inte heller hur ont det skulle göra.

Jag har haft änglatur med försäkringskassan, tacksam!! Hur som så precis när jag accepterat att jag inte kan röra mig som jag vill pga smärtor får jag problem med karpaltunnlarna i båda händer så nu har jag skenor, för att dom inte ska somna och för att jag ska kunna smöra min smörgås själv.

Men, ändå, trots allt, tjockar jag på och njuter av knodden i magen, det är ju övergående och det kommer komma något fantastiskt ur det :) så i värmen bjuder jag på min fina stil, bommullsklänning, stödstrumpor och handledsskydd. En barbapappafierad forest gump variant, NÖJD! :P

Nu är det inte långt kvar, fyra veckor typ, tiden går gärna gå fort för nu längtar jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar