fredag 8 juni 2012

Saker vi tar igen

Trots att knodden inte velat kika ut ännu så är sambon nu långledig, jo jag tackaaar :D behöver jag inte gå hemma och få total tristess!

Igår tapetserade vi klart knoddens framtida rum, blev toppen! Sambon tycker att Grizzly är ett bra arbetsnamn på knodden föresten, skrattade så jag höll på och kissa i brallan när han kläckte det.

Dessutom har jag fått en MYCKET stor röv. För här om natten när jag skulle upp på toa, fick jag syn på en spindel. En sådan där äcklig med mycket kropp, såg luden ut i månskenet! Jag haffade ett glas och satte mig på huk för att ställa glaset över den och rrrriiiitch, så sprack mina gosepyjamasbyxor ända från snippan och upp till linningen i bak. Beviset, Grizzly, du är färdigbakad ;)

Det går framåt med min tusenfoting också, jag virkar o virkar o virkar då snart så är den klar :)

Dagens försök att stimulera livmodern blir "storstäda köket"! Hej!

1 kommentar:

  1. Åh så himla fin tapet!! gud va lyxigt er bebis kommer bo :)
    Snart är ju er långa väntan över :)
    Jag tänker allt på er.. men läste det tidigare inlägget och menar inte att tjata.. gött att ha björn hemma nu så kan du ju bli uppassad och slippa vara ensam o vänta.. gör roliga saker o sånt.. Fast jag minns väntan också.. jävligt segt att vara övertid.. man får vara hur sur o grinig man vill, snart är det över!! :)

    SvaraRadera