lördag 7 april 2012

Påskaftonen är till ända

Vaknade i relativt bra tid, vid åtta, det konstiga är att även om jag sover ganska kass på nätterna vaknar jag alltid vid åtta och kan inte somna om. Sen är jag som en sengångare hela dan till läggdags, så det ska vara antar jag :)

Jag är lagom tjock, precis som det ska vara, allt är mitt i normkurvan, allt är normalt. Skönt att få ha det normalt. Tack min barnmorska för att jag är så normal!;)
Bjuder på tre bilder från dagens påskfirande. mitt ägg till sambons och sambons akutlösning på ett påskägg till mig, inslaget i elkabel. Det är något vi har gott om hemma. Massa elkablar.
Magen normala tjocka magen :)
. Påsksnögubben byggd av sambon och systerdotter tre år gammal vid hornborharsjön när vi kollade på tranor.

3 kommentarer:

  1. Du är så duktig! Och magen är kalasfin!! /Claudia

    SvaraRadera
  2. Så fin du är Malin! Kul att se magbild :) Och så duktig du är på virkandet!! :)/Hanna

    SvaraRadera