torsdag 19 april 2012

Tick tack mycket snack

... Och lite verkstad brukar det heta. Det har precis sköljt över sambon att det är ett barn som kommer komma om ca sex-sju veckor. Ja jag erkänner, jag är dålig på att vara gravid, vet inte vilken vecka jag är i ens, när den antas komma är det jag har koll på. Resten får mom barnmorska sköta åt mig ;)

Nej skämt o sido, jag har allt koll på det viktiga själv, att jag äter, att knodden rör sig som den ska och att mitt kisseri fungerar som det ska. Det viktiga. Läget är huvudet nedåt och fixerad, rumpan under mina revben på högersidan, fötter och knän tryckandes på magsäcken. Det med det.

Min väska börjar ta form och jag virkar tills händerna somnar för jag vill att den ska bli klar så jag får se slutresultatet :D gillar verkligen färgvalet!! Älskar mjuka bomullsgarn skulle kunna sitta och kela med dom. Precis som med nytvättat kam lukta läääääänge på tvätten. Hänger den extra långsamt för det luktar så gott. Gravid va det ja ;)

1 kommentar:

  1. Väldigt snygga färger! Jag gillar mönstret också. Måste nog prova det snart.

    SvaraRadera