måndag 19 mars 2012

Testar mobilbloggning

Modern som jag är och före min tid så är det dags för mobilbloggning :p
Medans jag tittar på Familjen Annorlunda, grunnandes över mitt åderbråck, slipar Björn golvet i sovrummet :)

Jajjemen jag kan nu gladeligen tillägga åderbråck på min lista över kroppens underliga funktioner. Jag gör mitt bästa, med hjälp av Hiroduidsalva och stödstrumpor, för att det inte ska bli större iallafall.

Jag har aldrig tidigare känt mig såhär sensuell och på hugget ;)

Men med en växande kula som ändrar form konstant så är jag glad för Familjen Annorlunda är på tv och om en stund får jag smaka på mitt nybakade bröd.

Någon som vet mycket om åderbråck? Kommer det försvinna efter förlossningen då jag har normal blodmängd? Varför får man dom? Blir det fula ärr om man opererar bort dom o så? Hur funkar åderbråck helt enkelt?

/m

1 kommentar:

  1. Jag ska visa dej åderbråck ;) mina försvann inte och de gör ont :( op man dem syns inget bara två små snitt ( de drar ut ådern) jag håller tummarna för att mitt går o ta bort / Elin

    SvaraRadera